گواهی نامه SSL

خرید گواهینامه امنیتی SSL یک ارتباط ایمن و رمزنگاری شده میان مرورگر کاربر و وب سرور است. با خرید SSL آدرس سایت شما از HTTP به HTTPS تغییر می کند. بنابراین می توانید با استفاده از اس اس ال امنیت وب سایت خود را افزایش داده و با خیالی راحت و بدون دغدغه به کسب و کار خود بپردازید.

استاندارد – DV

تومان 450,000 سالانه
  • قابل صدور برای دامنه های ir و بین المللی
  • صدور فوری پس از پرداخت
  • قابل صدور برای یک دامنه یا یک زیر دامنه مشخص(همراه با www)
  • نصب رایگان ( بر روی هاستهای رونی هاست )
  • این گواهینامه با الگوریتم رمز نگاری SHA-2 و طول کلید 2048 بیت و کدینگ 256 بیت، برای اکثر وب سایت های تجارت الکترونیک مناسب است.

SSL WildCard – DV

استعلام بگیرید
  • قابل صدور برای دامنه های ir و بین المللی
  • صدور فوری پس از پرداخت
  • قابل استفاده برای تمامی زیر دامنه های یک دامنه (و دامنه بدون www)
  • نصب رایگان ( بر روی هاستهای رونی هاست )
  • این گواهینامه با الگوریتم رمز نگاری SHA-2 و طول کلید 2048 بیت و کدینگ 256 بیت، در مواردی که نیاز به امن کردن تعداد زیادی زیر دامنه دارید از این نوع گواهینامه به صورت *.domain.com استفاده نمایید.

Multi-Domain – UC DV

استعلام بگیرید
  • قابل صدور برای دامنه های ir و بین المللی
  • صدور فوری پس از پرداخت
  • قابل صدور برای ۴ یا ۶ یا ۱۰ دامنه یا زیر دامنه مشخصا
  • نصب رایگان ( بر روی هاستهای رونی هاست )
  • این گواهینامه با الگوریتم رمز نگاری SHA-2 و طول کلید 2048 بیت و کدینگ 256 بیت، بیشترین مصرف این گواهینامه برای سرویس های Microsoft Exchange میباشد که نیاز است تعدادی زیر دامنه به صورت همزمان امن شود.

گواهینامه امنیتی SSL چیست؟

Secure Socket Layer یا گواهی­نامه امنیتی SSL یک استاندارد وب برای رمزنگاری اطلاعات بین کاربر و وب­سایت ­ها است. اطلاعاتی که توسط یک اتصال SSL مبادله می­‌شود به شکل کد ارسال شده، بنابراین اطلاعات از هک شدن محافظت می‌شوند.
استفاده از یک گواهینامه امنیتی SSL برای هر وبسایتی ضروری است. دلیل آن نیز آپدیت جدید گوگل کروم از تاریخ 25 فروردین ماه 1400 است. بنابراین دیر یا زود ناچار به خرید گواهینامه SSL خواهید شد.
به عبارت دیگر اس اس ال یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تأمین ارتباطی امن بین یک وب سرور و یک مرورگر اینترنت است. این ارتباط امن از تمامی اطلاعاتی که مابین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می‌یابد، محافظت می‌کند تا این داده‌ها به صورت محرمانه و دست نخورده باقی بماند.
گواهینامه امنیتی­ اس اس ال امنیت ارتباط میان مشتری و سرور را برقرار می­‌کنند. همانطور که می‌دانید زمانی که اطلاعاتی را در مرورگر وارد می‌کنیم، تمامی اطلاعات بین کامپیوتر ما (Client) و کامپیوتری که سایت روی آن قرار دارد (Server) مبادله می‌‌شوند.
این ارتباط بین کلاینت و سرور باید به طریقی امن شود که هم دسترسی به اطلاعات توسط دیگران به سادگی ممکن نبوده و هم اعتماد مشتریان به وب­سایت افزایش یابد. گواهینامه SSL (اس اس ال) این کار را با رمزگذاری اطلاعات انجام می‌دهد.
با استفاده از گواهی­ SSL حتی اگر افراد خراب‌کار به اطلاعات دسترسی پیدا کنند با مانعی برای شکستن رمز روبه‌رو شده و نمی­ توانند از محتوای اطلاعات مطلع شوند.

گواهینامه SSL رونی هاست

بهترین گزینه با کمترین هزینه

صدور در کمترین زمان

ارائه انواع سرویس ها در کمترین زمان

بهبود SEO

تاثیر مثبت بر سئو سایت شما

امنیت کاربران

حفاظت از اطلاعات کاربران

معتبرترین SSL

ارائه از معتبر ترین مراکز جهان

پشتیبانی ۲۴ساعته

۷ روز هفته حتی ایام تعطیل

انواع گواهینامه های SSL

گواهینامه های DV SSL

نحوه تأیید اعتبار: گواهینامه های DV کمترین سطح اعتبار را دارند. هنگام صدور گواهی‌های DV، از طرف مرجع صادرکننده (CA)، اطلاعات مربوط به هویت شخص یا شرکتی که یک وب‌سایت را اجرا می‌کند، بررسی نمی‌شود. آنها به سادگی دامنه ای را که به دنبال دریافت گواهی SSL هستند تایید می‌کنند. با وجود گواهی DV، آدرس وب دارای “https” و نماد قفل است. اما هنگامی که برای مشاهده گواهی بر روی قفل کلیک می‌کنید، اطلاعات مربوط به مالکیت وب سایت محدود می‌شود.

مزایا: از مزایای گواهی‌های DV SSL این است که سریع‌تر از سایر گواهینامه ها صادر می‌شوند، در رونی هاست این نوع گواهی نامه به صورت آنی صادر می‌شود. و از دیگر مزایای آن می‌توان به قیمت پایین آن اشاره کرد که برای کسب و کار های کوچک و تازه کار انتخاب ایده آلی است .

گواهینامه های OV SSL

نحوه تأیید اعتبار: مرجع صادرکننده (CA) تایید می‌کند که شما مالک دامنه هستید و این دامنه برای یک کسب و کار قانونی ثبت شده است. در نوار آدرس مرورگر، یک گواهی OV SSL تقریباً به همان شکل DV SSL، با پیشوند “https” و یک قفل نشان داده می‌شود. با این حال، وقتی روی قفل کلیک می‌کنید، اطلاعات بیشتری در مورد آن شرکت صاحب دامنه، مانند نام، آدرس و کشور نمایش داده می‌شود.

مزایا: گواهی‌های OV SSL نسبت به DV SSL قابل اعتمادتر هستند، زیرا کاربران متوجه می‌شوند مالک وب‌سایت چه کسی است. بنابراین این امر آن را به گزینه ای ایده آل برای سایت های تجارت الکترونیک تبدیل می‌کند.

گواهینامه های EV SSL

نحوه تأیید اعتبار: بالاترین سطح گواهینامه SSL که می‌توانید دریافت کنید EV SSL است. هنگام صدور گواهینامه های EV، از طرف مرجع صادرکننده (CA)، بررسی های گسترده ای در زمینه مشخصات سازمان صاحب دامنه انجام می‌شود، مالکیت، وجود قانونی، مکان فیزیکی و موارد دیگر را تأیید می‌شود. یک وب سایت با گواهینامه EV بخشی یا تمام نوار آدرس وب مرورگر را سبز می‌کند. نماد قفل و همچنین نام سازمان نیز مشخص خواهد شد.

مزایا: با یک گواهی نامه EV SSL، نوار سبز رنگ و نام سازمان به وضوح به کاربران و مشتریان نمایش داده می‌شود که نشان می دهد نباید در مورد قابل اعتماد بودن سایت شما شک داشته باشند و شما یک کسب و کار قانونی دارید.